God Morgon!

God morgon! Hoppas nu sovit bättre än vad jag har gjort. Vaknade flera gånger i natt och trodde att alarmet hade ringt. Helt sjukt! Vid 3 tiden var jag till och med på väg upp för att göra mig i ordning. Men det kändes väldigt mysko att gå upp så det vra tur att jag kollade på klockan! Men det roliga är att jag vaknade i morse och studsade upp ur sängen. Men jag ska kanske tilllägga att det är ytterst ovanligt! Brukar ta allt från 2 min till 30 min innan jag går upp. Men idag var jag verkligen uppe snabbt. VÄldigt skönt faktist att gå upp precis när klockan ringer för då slipper man stressa och det gör man redan tillräckligt resten av dagen. Men nu kan jag ta det lugnt istället, har precis ätit upp min havregrynsgröt som är en perfekt start på dagen. Kan inte bli bättre! Så nu får man hoppas på att resten av dagen blir precis lika bra!

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback