Här är finns det ingen törnrosa inte!

God Natt! Eller vad man nu säger när klockan är 01.02. Klockan är som sagt 01.02 och jag kan verkligen inte sova. Fattar inte vad det är för fel på mig? har försökt att sova i över två timmar nu, men det går bara inte. Shit jobbigt! Så om det är några som har några tips på vad man kan göra om man inte kan sova så är det toppen! har försökt läsa, lyssna på musik, kollat film det har till och med gått så långt att jag har börjar räkna får.      Puckade THERÉSE! Så jag är inte direkt någon törnrosa som somnar utav ett litet stick i fingret inte. Men sen är det inte så lätt att sova heller när man har en granne som gör nattmackor varannan timme. I alla fall känns det så! Eftersom jag har rummet precis vid köket hörs det ju extra bra också. Han gör helt enkelt mackorna i mitt rum och inte kan han skläcka lampan heller. Så jag måste gå upp för att släcka för att jag ska kunna sova! Fattar inte vad jag har för grannar. 
En som spelar trumprt.
En som inte diskar eller gör rent efter sig
En som inte kan släcka lampan.
Och till sist en som smäller i ytterdörren så att varenda gång det händer så tänker man att snart kommer både överåningen och èntrevåningen ner till mig i källaren och då blir jag platt som en pankaka.
Men i alla fall nu tänker jag försöka sova, för typ åttionde gången nu i NATT Så får vi se hur det går!

NATTI NATTi
So Long!!








Om du ej hört detta klipp rekomenderar jag dig att lyssna på detta!
Shit roligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback