Knorr & Tryne

Hellu alla friska och glada! Hoppas att ni mår bättre än vad jag göra! Har vart små sjuka ända sen i måndags, med huvudvärk ont i kroppen och mått illa till en viss del. Men jag har inte haft någon feber vad jag vet, så jag har vart i skolan hela tiden. Men konsentrations förmågen är inte på topp direkt när man mår dåligt. Men pliktrogen som jag är känner man ju sig väldigt dum när man är hemma och inte har någon feber. För jag vil ju inte missa något. Men ändå vill jag bara ligga hemma i sängen och sova! Men nu är huvudvärken över i alla fall, men istället har jag fått ont i halsen. NOT GOOD, NOT GOOD! man får hålla tummarna att amn inte har råkat ut för Svininfluensan som alla är så rädda att få. Det skulle inte vara så kul. Men man blir lite orolig om man hr det eller inte speciellt när man är lång hemm i från och man några hemma (nämner inga namn) som säger att om jag blir värre måste jag åka till farbror dokton. Det gör en ju verkligen orolig! Men det är nog bara en släng av något annat för hoppningsvis oh hela klassen är ju typ halv dosiga så det går väl runt något i klassen. NOT GOOD! Men bättre att amn får det nu, än när man åker hem för att gå på praktik! Just nu sitter jag i skolan och har haft företagsekonomi, men inget går in. Hör bara babbel i huvudet, Går helt enkelt in genom ena örat och utgenom det andra... Men det får vara så idag! Ska åka till Ullared idag med några klasskompisar så det ser jag fram emot, får hoppas att jag blir lite piggare efter en kopp kaffe... Som jag ska gå och drick nu! Ha det!

SO LONG!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback