LIA

Hellu! Har precis kommit hem efter första dagen på LIA:n. Var väldigt kul att stå i butik igen gar inte gjort det sen i sommras så det var jätte kul! Men dock väldigt lugnt. Men det är tydligen lungt överallt nu. Det är den säsongen nu när man inte köper så mycket blommor! I alla fall inte där jag är. VIlket är båder bra och dåligt. För då har jag tid att öva på mina svaga sidor och få hjälp av min handledare så det är bra, men ändå tråkigt när man inte har kunder. Får hoppas att det kommer mer kunder i morgon! Nu ska jag ta och skriva om min dag på LIA:n så lärarna vet hur det går. Det är inte bara att stå i butik och göra massa saker inte utan det är massa teoretiska saker som ska göras också! Logga är en sak. Så nu måste jag skriva innan klockan blir alldele för mycket.

SO LONG...
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback