Nice!

Hellu everybody! Hoppas att ni haft en lika bra helg som jag. Har både vart lugnt och fsart fylld. Igår på förmiddags gjorde jag inget speciellt förutom att plugga. Vaknad runt kl.09.30 vilket är nytt rekord för mig. Sover sällan så länge, så det var riktig skönt. Annars hände inget speciellt förutom på kvällen då några klasskamrater kom hem till mig, innan det det bärde av ut på krogen. Var riktigt kul, spelade kort så bordet gick sönder. Men det var redan sönder innan så det var inte vårt fel, som tur var. Runt kl.22.30 bar det av ut på varbegs gator. Våra fötter var riktade mot "Chears and Bears". Vilket var en helt okej ställe. I början var det riktigt lugnt, men sen blev det fart på ställe när det började närma sig in på små timmarna. Det var dock väldigt tråkigt att dem stängde två vilket alla ställen gör här i varberg. Men det gjorde inte så mycket var rätt slut när vi gick hem! Så fort jag kom hem och la huvudet på kudden så somnade jag och sov riktigt bra ända tills mamma ringer och väcker mig kl.11.00, vilket inte var så kul. Men det var väl ändå rätt bra att hon ringde för annars hade jag väl sovit hela dagen och inte hunnit göra allt jag gjort idag. Men i morgon är det skola igen och bara tre veckor kvar innan jag åker hem till Stockholm. Men innan dess så hoppas jag att det blir i alla fall en lika rolig helg som denna, två om man har tur....

So Long!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback