Ömma fingrar

Hellu alla trogna bloggläsare, Ni har börjat bli några stycken nu. Jätte KUL!
Har precis skrivit klart två dokumentationer som ska vara inlämnade i morgon. Det har tagit mig ca 4 timmar att göra klart båda två. Så jag är rätt så öm i mina tummar och övriga fingrar nu. Är mycket glad över att dem är klara nu så jag slipper oroa mig över dem i morgon när jag har så mycket att göra innan jag åker hem på lördag! Ska till skolan en snabbis imorgon bara och göra klart mitt arbtete jag började på idag. Sen är det hem och stryka, packa och fixa lite.
Just nu sitter jag och dricker kaffe och pratar med Elin på msn. Har shit mycket att prata om. Har ju inte träffat henne på hur länge sen som helst. Inte Zandra och Paulina heller för den delen! Saknar dem så mycket. Man har aldrig en tråkig stund när man är med dem brudarna! Miss My Girls ♥!! Vi har en del att ta igen sen när jag kommer hem! Nää, om jag inte ska ta och börja packa lite kanske så jag inte har behöver packa allt imorgon!
Ha det gött! PUSS

SO LONG!!

Miss My Girls!! ♥
       









Kommentarer
pappsen

Vi längtar välkommen hem.

:-)

2009-09-24 @ 23:28:14
Therése

Jag med! :P

2009-09-25 @ 00:05:08 | http://thasaresn.blogg.se/
Elin

:) <3

2009-09-25 @ 12:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback