Snabbis

Hellu alla glada! Sitter hemma med Lowa! Vi ska snart åka till Tvååker för att möta klassen för att sedan dra vidare till Göteborg för att gå på inspirations kväll! Ska bli SHIT KUL! Men i alla fall kom nyss hem från doktorn. Har vart där för att få reda på vad det är för fel på mig. Fick en jätte kosyig läkare som kanppt kinde svenska. Men hon var ändå rätt bra. Var lite svårt att förstå henne ibalnd men i allla fall tog lite prover och fick svar att jag har en infektion i kroppen. Så fick recept på antibiotika och tips om att jag skulle köpa nässpray. Så ska gå iväg till apoteket innan vi åker så jag får min meducin. Men det är skönt att jag inte har svininfluensan i alla fall. En sten lättade från hjärtat, PuUuHhh!! Men nu måste jag kila så jag hinner till apoteket innan vi ska med bussen!
Hoppas ni har en trevlig kväll!

SO LONG!!


Bjuder på denna!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback