Stockholm, Here I come

Hej Hopp!! Nu sitter jag äntligen på tåget mot Stockholm C. var ju tvungen att byta tåg vid Hässleholm C och fick vänta i ca 20 min, så jag behövde inte vänta så länge! Men nu har jag ca 3 timmar resa på X2000. Det är tur att man har datorn så man kan surfa lite och kanske kolla på film. Men det är väldigt roligt att sitta och lyssna på alla som sitter och pratar. Vissa har väldigt roliga diskutioner! HhaaaHHahhaA.... NU ska jag nog ta och titta på film. Vet inte vilken det står mellan Australia och Bröderna Grim. Hmm undra vilken jag ska ta!

Sooo LOng...







Kommentarer
johanna

ska göra den på onsdag :)

men min kompis ska rita upp den till mig :)

2009-09-26 @ 23:51:32 | http://tigermysig.blogg.se/
Daniella

Vi måste ses nån dag nu när du e Sthlm :)

<3 <3

2009-09-27 @ 18:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback