Stressad...

Tjola hopp! Är extremt stressad just nu så det blir bara en snabbis nu men ett lite längre senare. Jag kom nyss hem från att ha vart i skolan och handlat lunch till i morgon som jag ska ha på tåget. Men är shit stressad! Började packa i morse men och det verkar som att allt inte kommer få plats! PANIK.... Håller på att packa på mängder olika sätt och inget verkar fungera. Har till och med tagir bort massa saker som jag kommer lämna kvar här nere! *Suck*.... Men får väl forstätta att pröva mig fram med packnigen, något sätt borde ju fungera. Kommer väl få sätta mig på väskan i slutändan eller så kommer väl väskan spricka! Vilket jag absolut inte hoppas på! Måste gå och forstätta packa skrver seanre om hur det gick! KRAMAR

So LoOooNg...









Kommentarer
Lowa

Du kunse ju lånat en väska av mig!! ;)

2009-09-25 @ 16:15:50 | http://lowaa.blogg.se/
Therése

Hehe, Jag har två resväskor men ville bara ta med mig en hem! Men jag lyckades tillsut! Tack ändå! :P

2009-09-25 @ 17:58:31 | http://thasaresn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback