Svinkallt

BbbBbrrRrRrr...... Håller på att frysa ihjäl. Så himmla kallt här nere i källaren där jag bor. Måste ha tre par strumpor på mig för att jag inte ska frysa. Golvet är iskalt! jag har ju klinkers i hela rummet och det finns ingen golvvärme så du kan ju tänka dig hur det är att sätta fötterna på ett isklatt golv när man kliver upp ur sängen på mornaran. Men det blir ännu kallare också för det kommer in massa kall luft från min öppna spis och just i natt har det kommit in extra mycket kall luft för det är värsta stormen ute. Kommer väl gå runt och vara sjuk hela vintern om det kommer vara så här kallt hela tiden! Inge kul.... Men det 'r tur att det finns duntofflor, fast mina är sönder kom jag på. Ajja, blev bara en snabbis nu ska nämligen på rundvandring på museeum om en halv timme med klassen så jag måste kila. BYE BYE!

SO LONG..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback