Tyst som i graven, rent ut sagt...

Hej Hej! Är äntligen hemma efter en lugn dag på praktiken! Helt sjukt vad lugnt det är alltså. Är nästan så det ekar i butiken och man skulle garanterat höra en nål falla till golvet. Fattar inte vart all är. Trodde aldrig att dagen skulle ta slut, men det gjorde den. Den håller i alla fall på att leda mot sitt slut. Har inte gjort något dpeciellt på Praktiken förutom att övat en hel del på vissa grejer. Är väldigt kul, speciellt när mn har något att göra. I övrigt har jag inte gjort något alls. kom hem runt halv 8 för jag missade bussen när jag kom till bussen på typ 2 min så dte sög. Så vart tvungen att vänta i hela 20 min på bussen. Dock inte lika länge som jag hade behövt göra om jag vart i Varberg! Men det är tur att man har en bra bok (Om du kan gissa vilken bok är du grym^^) för då går tiden mycket fortare när man väntar! Det gör den i alla fall för mig. Så det kan vara ett tips till er från mig. Ska ta och skriva i logga nu igen. Måste göra det lite varje dag, Kul kul, NOT! See you later...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback