De vandrande apoteket

God Morgon! Är hur trött som helst skulle helst av allat bara vilja gå och lägga mig igen i min varma säng men det går icke. Eftersom jag måste till plugget idag med, men om jag jobbar på idag kanske jag slipper i morgon.
Höll pecis på att packa ner min saker somm jag ska ha med mig till plugget och upptäcker då att jag är ett vandrande apotek. Det finns 2 nässpray, ipren, pencilin, "host"medecin, strepsils, allergimecin och det är bara början! Inte undra på att väska är så jäkla tung. Försökte plocka ut vissa saker men det går inte för jag behöver alla saker för att jag ska bli frisk någon gång. Har ju fått ögoninflamation nu också på köpet, inte kul alls. Så jag har gått runt utan smink i tre dagar nu. Inte kul men rätt skönt ändå. Men jag får väl stå ut med att vara ett vamdrande apotek för tillfället eftersom det är bara tills jag är helt återställd igen. Vilket jga hoppas på blir as soon as possible! Orkar inte vara sjuk längre och smitta ner allt och alla. Aja får helt enkelt stå ut. Det är ju snart helg och då finns det ju möjlighet att vila upp sig ännu mer. Men nog med det nu. Jag var ju på resturang mendklassen igår och det var jätte kul. Alla var jätte trötta så det var väldigt mycker skratt och annat, men kul hade vi och det var huvudsaken. Så ville bara tacka klassen för en jätte kul kväll! Hoppas vi gör om det.

Men nu måste jag sluta så jag hinner packa klart min väska innan jag måste rusa till bussen!

SO LONG!! 

Börjar morgonen med låten som spelas i min IPOD för tillfället på högsta
volym. Have  Nice Day!







Kommentarer
johanna

Krya på dig <3

men den låten gör aiallafall livet lite bättre :D <3

2009-09-17 @ 08:20:37 | http://tigermysig.blogg.se/
Therése

Tack Gumman! <3 Är i alla fall på bättrings vägen. men vem vet låten kanske gör mig frisk! :P

2009-09-17 @ 18:31:47 | http://thasaresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback