Alldeles dötrist, långtråkigt och alldeles alldeles....

Hellu! Sitter i soffan hemma och har tråkigt! Finns ingenting att göra. Speciellt inte när man inte är helt frisk heller. Mår mycket bättre idag,vaknad med ingen huvudvärk vilket är skönt. Men hostar som en idiot istället, känns som att jag ska hosta upp lungorna. Var ute idag en snabbis en sväng til apoteket och ICA. Behövde gå till apotekt för att köpa något mot min hosta och allt (varning för känsliga läsare) slem som jag har i halsen. Shit jobbigt! Men det blev någon äcklig medecin som heter "BISOLVON" och som smaker körsbär och choklad, shit äklig och den måste jag trycka i mig tre gånger om dagen i maxen 1 vecka. UusCch...Men köpte strepsils också. Efter min lilla promenad så har jag bara vart hemma och tagit det lugnt! Vilket som är hur tråkigt som helst i längden, speciellt om man har vart hemma i tre dagar utan att pratat med någon inte så kul. Det SUGER helt enkelt. Har läst hur mycket som helst dem här dagarna och kollat på hur många filmer som helst, så det börjar som sagt lite lång tråkigt! Ska bli skönt att komma til skolan på måndag så man får prata av sig ordentligt! Så jag varnar er i klassen att jag kommer prata och kommer inte sluta!! NäÄä, jag skojja bara! Hoppas bara att jag inte fått svininfluensan, mem det skulle vara rätt skönt om jag nu har haft den för då får jag den icke igen. Men idag är det i alla fall bara 2 veckor kvar innan jag åker hem till Stockholm. ska bli riktigt skönt att komma hem till mammsen pappsen, Flisflus och MartinPart. Saknar dem extremt mycket. Speciellt nu när man inte är fullt så frisk. Längtar efter pappas goda mat och min säng. Min alldeles egna underbara mjuka säng! Saknar min skida också. Vill inte göra någonting annat än bara stå på min skida. Men det blir inget åkande förän nästa år. SHIT OCKSÅ! Ajja nu ska jag ta och pina i mig min äckliga medecin så jag blir av med min hosta och min knäppa röst! Trevlig Kväll!!

So Long!!


Min Söta Part! Miss U ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback