Nattvaka

Hellu! Ligger i sängen och väntar på att MTV Videos Awards ska börja! Börjar inte för än om 1½ timme så jag funderar på att sova tills dess! Vilket kan var rätt smart för då är man pigg!
Men idag har jag inte gjort någonting alls, eller jag har pluggat blom namn och kollat på en massa fil som vanligt men det är väl ingen nyhet! Hoppas att det händer lite roligare grejer nästa helg. Är inge kul att bara sitta in och glo. Nu har jag ju vart sjuk men ändå. Men i morgon är det skola igen, ska bli skönt att prata av sig ordentligt! :P
Ska hålla på med pilfläting i morgon. ska bli kul! Det är något som man förmodligen kommer ha nytt av senare i livet. men KUl ska det bli. Nu ska jag nog ta och se en film innan MTV Videos Awards börjar!

SO LONG!!


VMA Pictures, Images and Photos








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback