En dag i mitt liv

Hellu evreybody! Har vart en rätt lugn dag faktist. Började i skolan förän kl.12.00 idag så det blev en extra lång sovmorgon idag. Jippii, Var wunderbart. Så man var pigg men ej riktigt kry när jag komm till skolan. Har hållt på med pilflätnng ida i skolan var riktigt kul! Hann ej bli klar men resultat kommer sen när det är klat. Men sen efter skolan så skulle jag fixa mitt busskort skulle förlänga det. Men som med allt annat när det gäller buss komunikationen här nere så var det självklart konstigt med det också! Går nämligen bara att köpa månadskort som kostar 400 kr och jag behöver bara ha busskortet i max 8 dagar till så det svider att betala 400 spänn då! Men då fick jag reda på att det finns något som heter värdekort som skulle gå på 269 kr vilket jag också tycker är sjukt dyrt för 8 dagar. Men aja nog med problem. Efter det så bar det av till ICA car tvungen att vecko handla, så det tog sin lilla tid. Sen när jag väl kom hem så var jag tvungen att dammsuga har inte orkat nu när jag vart sjuk. så nu är det rent och snyggt igen! Är riktigt nöjd över mig själv, men jag gjorde mig ännu nöjdre när jag lagade mig själv en jätte god kyckling och curry gryta. Är en riktig mäster kock! ch nu sitter jag här med datan i knät och en film på rullning och boken i ena handen. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska göra så det blir lite data där och lite läsning där och klämmer även in lite film tittande också! Men e man tjej så e man, tjejer kan ju göra flera saker samtidigt till skillnad från killar! Men nu får det vara bra för idag, det är ju en dag i morgon också och då ska man till Göteborg med klassen på en insiration det ska bli riktigt kull!
Good Night!!


SO LONG..


Lite bilder från dagens lektion! Lowa får skjus av mig!


MIn goda mat!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback