Vill känna svetten rinna.....

Jag håller på att dö av tråkighet. Vill träna, men jag får ju inte eftersom jag fortafande är shit frökyld och det blir inte bättre utan bara värre. Jag vill inte bara komma hem och sätta mig och inte göta någonting, Vill komma hem och sätta på mig löapar dojjorna och gå ut och springa eller kämpa mig igenom ett frikis och svettis pass. Jag blir så jäkla grinig när jag inte fåt träna och det börjar märkas. Låter shit irreterad så fort någon partar med mig hemma och det vilja jag ju inte eftersom jag bara är hemma några veckor med famlijen. Fy på mig! Gar fått order av mami och pappa att ringa till doktorn igen men jag orkar inte. Varför ska det nästan alltid behövas en doktor till man ska bli frisk? Åååååå, jag blir tokig.......



                                                 
                








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback