11 Februari


Sitter i skolan och tittar ut genom fönstret och ser att solen skinner! Hellt underbart. Fast egentligen ska jag försöka komma på hur jag ska framföra min presentation nästa vecka. Men jag tar en liten rast nu från tänkandet. De är sjukt svårt, speciellt när man ska överraska dem som ska lyssna. Våra lärare sa att de skulle vara en upplevelse! Hur får man en presentation att vara Överraskande och även ha en Upplevelse i sig? Ja, de är ju de jag ska försöka komma på nu. Så om ni har några ideér så är jag öppen för alla förslag! Kommer förmodligen behöva fundera och skissa en hel del i helgen. Men de får helgen att gå så de är bara bra!
Efter lunch så ska vi ha försäljning och service, Produktutveckling! Ska bli intressant att se vad vi i min grupp kommer på att utveckla. Vem vet de kanske kommer bli en super hit på marknaden?! Nää, de tror jag faktistkt inte men de skulle vara rätt kul. Men man ska aldrig säga aldrig, de har jag lärt mig.
Idag blir de i alla fall träning efter plugget. De vart ju ingen träning för min del igår eftersom jag var iväg med klassen och firade en klasskompis som fyller jämt idag och tackade även av en klasskompis som ska sluta här och börja jobba. Var en Super trevlig kväll med bra sällskap och väldigt god mat! Så ikväll blir de Medel/dans, riktigt Najs! Men nu ska jag fortsätta med att vara kreativ! See U Later

Kram Therése


Längtar sjukt mycket till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback