22 Februari


Hej Hopp! Har vart usel på sistonde med att uppdatera bloggen. Men jag har haft lite annat att tänka på, plus att jag har haft strul med datorn och åkte hem till Stockholm igen. Så de har vaait fullt upp kan man säga. Men jag lovar att jag ska försöka blogga så mycket jag hinner under dessa 10 veckor jag e hemma. Kommer förmodligen ha en hel del att gör eftersom min praktik har dragit igång nu. Men ska försöka hinna updatera bloggen som mycket som jag bara kan. Eftersom jag inte skrivit på ett tag kanske ni undrar vad jag har sysslat med sen de senaste inlägget?

Som sagt så har jag har jag haft väldigt mycket i skolan så jag har prioriteart vissa saker och prioriterat bort andra som ni kanske har märkt. Men nu är skolan över i 10 hela veckor och jag åker inte ner till varberg fören den 2 Maj igen. Vilket är så skönt. Jag kom upp till Stockholm i torsdags natt, efter mycket föreseningar och strul med tåget. Men jag kom fram vilket var huvudsaken. Sen jag kom hem har jag bara tagit de lungt och försökt koppla av så mycket som möjligt innan 10 hårda veckor med praktik börjar. Kommer bli väldigt långa dagar, men de är bara att bita ihop och de är väldigt tur att de roligt annars vet jag inte hur de skulle gå!
Men nu ska jag ner och titta på TV, vrat ingen löprunda idag pga av att de är så sjukt kallt, hela -20, så jag får pröva i morgon igen annars får de bli en power walk och lite styrka på de! Vi Hörs

Kram Therése




Kommentarer
Cecilia

skönt att ha dig tillbaka på bloggen :D

PUSS och KRAM

2010-02-23 @ 17:14:00 | http://ceeeecilia.blogg.se/
ticca

Heej jag visste inte att du hade en blogg. =)

Kul...

Vi syns på jobbet.. Kram Jessica

2010-02-23 @ 22:27:07 | http://ticcas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback