Hjrkontoret fungerar inte!


Sitter i skolan  och ska snart bege mig hem! De har inte riktigt vart min dag idag. Mitt huvud fungera inte alls som de ska och jag shiter typ i allt, vilket inte alls är likt mig. Hjärkontoret vill en sak och resten av kroppen vill en helt en anna sak. Sjukt stressad är jag också, för jag har sjukt mycket att göra men jag kan inte göra något denna vecka, vilket suger. Så jag har fullt upp nästa vecka kan man säga. Men förhoppnings vis går tiden fort då! Men jag får hoppas att kvällen blir bättre vilket jag vet att den kommer bli. Kommer ägna kvällen med klassen kommer bli sjukt kul så då får man annat att tänka på! Men nu m¨ste jag röja på bänken dags att bege sig hemmåt!

KRAM Therése



Kommentarer
Cecilia

Ja vi ses när du kommer hem :D

2010-02-10 @ 19:59:42 | http://ceeeecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback