UPDATE


Hej igen! Som ni kanske har märkt har jag vart väldigt dålig på att skriva på sistonde. Men har haft väldigt mycket att göra plus att de har vart fel på mitt internet. Så jag har varken kunnat eller haft tid. Men nu ska de bli ändringar på de.

Förra helgen var jag ju hemma i stockholm. Var hur skönt som helst att komma hem och ladda upp batterierna. Efter 3 tuffa veckor med planering inför demostrationen. De behövdes verkligen vill jag säga!
Måndag: Åkte ner till varberg igen. var nära på att vända när jag kom till centarlen oc ta bussen hem igen. Men så blev de inte. Satte mig på de jäkla tåget och surade hela resan ner till Varberg! Till råga på allt så var de föreningar. Vilket inte gjorde mitt humör bättre.
Tisdag: Kom till skolan igen med ny laddade batterier och var på otroligt bra humör. Hade massa energi och nya ideér att jobba med. Så ska de vara!
Onsdag: Skulle egentligen ha åkt till Helsingborg och Voxtorp med klassen men de blev ingenting pga snökaoset. Fast när jag vakande på onsdag morgon och kollade ut genom fönstret så var de strålande sol. Men mn tacka inte nej till en ledig dag. Fast de vart ingen ledig dag för min del. TOg tag i tvättkorgen och städade och gick och träna. Så den dagen gick fort den med.
Torsdag: Skola igen, fötrtagsekonomi nästan hela dagen. Höll på med produktutveckling. Otroligt nog var de väldigt intressant, trodde inte att de skulle vara de men de var de. Kvällen slutade med ett tränings pass och näsblod!!
Fredag: Åkte till Bergianska Trädgården i Göteborg med Emelie och Kristof. Vart en mycket lyckad dag fast de var förseningar med tågen. Tog över 600 kort. Så går de när man är blomtokig och har en kamera nära till hands. Men man skulle ha haft en bättre kamera. Åkte även spårvagn för första gången i mitt liv. Kom fram till att dem låter vldigt mycket men annars var de ingenting speciellt. Klara mig bra utan dem!
Lördag: Åkte ner till Göteborg idag igen. Syrran hade danstävling där så jag og tåget och åkte dit och kolla. Var lite svårt att hitta. Särskilt när man har en pappa som säger att man ska gå åt ett håll som är fel. Så de tog extar lång tid att ta sig dit. Men jag kom fram och de var huvudsaken. När jag kom fram mötte jag en super söt lilla syster ♥, som såg helt annorlunda ut men lösögonfransar och allt! Dem kom 1:a i Standard och 3:a i latin. Hon hade även en super snýgg ny latinklänning! Var hemma vid halv nio och slängde då bara i mig lite mat och bytte kläder och sen begav jag mig te för att möta upp några klasskamrater för att gå mot Chears. Var inte så sent gick redan hem vid 12. Var så himla trött efter dagens händelser, så jag gick hem och somnade med smicket i soffan och vaknade klockan 2 och märkte då att lyset var på och att jag inte låg i sängen!
Söndag: Den enda dagen denna helg som jag fick sovmorgon! Eller inte. Självklart vaknade jag tidigt redan halv 9. Surt eller vaddå! Låg och drog mig ett tag och klev sen upp och åt frukost och sen tog tag i städningen. Gick även och tränade Core vid fyra. Sen har de inte hänt något mer!

Idag: Skola idag igen! hade ingen lust att kliva upp ur sängen. Men jag tog mig upp för jag vaknade med näsblod idag igen tog evighter att få stopp på eländet. Hände inget spec i skolan. Men efter skolan gick jag och Linda och tränade. Var helt slut efter passet, precis så som de ska vara! När jag kom hem duschade jag av mig och stekte pannkakor till middag. Dem vart helt okej, men jag ska aldrig steka pannkakor med rapsolja igen. Hahhaa, hade inge smör så de blev rapsolja som sagt. Men amn lär sig av sina misstag! Nu ska jag ta reda på tvätten.
I morgon blir de träning igen, Core = Me Like ♥

Kram Therése






Kommentarer
Cecilia

Vilken härligt uppdatering :)

2010-02-08 @ 22:24:31 | http://ceeeecilia.blogg.se/
Therése

Japp! En riktigt ordentligt sådan! Är så många som har tjata på mig så jag tyckte de var dags nu :P

2010-02-08 @ 22:50:12 | http://thasaresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback