12 Januari = 14*C INOMHUS


Jag vet att jag alltid håller på att tjata om hur kallt är i mitt rum hela tiden. Men det är verkligen det och jag kan bevis det. För min "Granne" för en gångs skulle var han faktist riktigt smart han ställde nämligen ute en termometer i både köket och badrummet för att se hur kallt det verkligen är. Så jag var så fräck så jg lånade den ett tag för att se hur kallt det är inne i mitt rum. Just nu är det 14ºC inne i mitt rum, 13ºC i köket och i badrummet är det tro det eller ej 12,5ºC. Så detta kommer min hyresvärd garanterat få reda på, om ite jag berättar det kommer min "granne" att göra det. Just nu bor jag under mitt duntäcke och har minst två lager kläder på mig och så borde det verkligen inte vara. Helst av allt skulle jag vilja ha min dunjacka på mig också men där går faktist gränsen. Men nu ska jag at och dricka en kopp kaffe så jag både lir varm och blir av med min huvudvärk som vägrar gå över! 

Kram Therése




 


Kommentarer
Cecilia

Stackare :(

Hihi du och ditt kaffe ;D

2010-01-12 @ 21:53:58 | http://ceeeecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback