18 Januari = Trög start


Ny vecka och nya tag! Får hoppas att denna vecka blir något roligare än förra vecvkan. Som de ser ut nu så blir de utgång på lördag så då har man i alla fall något att längta till så veckan går lite snabbare. Ska även börja träna igen och nu kommer jag få med mig två klasskompisar (Linda och Emelie) så de kommer bli KUL
I övrigt så har de vart en väldigt seg dag i plugget. Har tröttna helt och hållet på arbete vi håller på med förtillfället. Har verkligen ingen lust att slutaföra arbetet men som med allt annat så måste jag. Allt är så himla lång draget, Så man hinner tröttna och ändra sig 100 gånger innan de gäller. Blir så trött på allt, har verkligen ingen lust längre och de är inte likt mig. Men som tur är har man människor runt omkringen som gör så man håller huvudet högt och fortsätter. Dagen slutade i all fall bra. Såg nämligen Avatar med Lowa och Emelie. En sjukt bra film som jag lätt kommer se många gånger till och har nog även blivit en ny favorit. Men inget slår TWILIGHT! Hihi.... Vi såg den i 3D, men jag kunde lika gärna ha sätt den utan 3D. 3D är verkligen överreklamerat enligt mitt tycke! Men som jag sa den är sjukt bra och rekomenderare er alla som inte har sätt den att se den på Bio. För de är en film som jag tycker man ska se på bio!
Men nu är de slut på dagen och imorgon blir de skola igen så de är snart dags att nanna kudden men först ska jag titta klart på "Paradise Hotel".

Natti Natti

Kram Therése









Kommentarer
Cecilia

18 December, nu är du väl lite fel ute!

Du menade väl 18 Januasri, hihihi KRAM

2010-01-19 @ 11:50:36 | http://ceeeecilia.blogg.se/
Cecilia

Kan du göra om min blogg? :)

2010-01-21 @ 11:18:07 | http://ceeeecilia.blogg.se/
Therése

Sjävklar kan jag de! Skicka dem bilder du vill ha med och säg vilken färg och vilket typ snitt så fixar jag de! :)

2010-01-21 @ 20:52:12 | http://thasaresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback