21 Januari = Upp och Ner


Då var de Torsdag och imorgon är de fredag igen, Yeah. Handboll och sen Let's Dance efter de! Hoppas verkligen att sverige vinner i morgon efter två förlorade matcher så dem går vidare. Vore vekligen en skam om de inte går vidare, så man får hålla tummarna. Längtar även sjukt mycket till lördag så man får sova ut riktigt ordentligt, ska ju även ut då så då gäller de att man är pigg! Vet inte vad de är med mig den här veckan men är sjukt trött efter, fast vi inte har gjort något speciellt anstängande. Vi har ju hållt på med våra arbeten till Demonstartionerna vi ska ha nästa onsdag. Börjar känna mig väldigt nervös inför demon. Vet inte alls om jag kommer klara av att stå framför 15-20 pers och prata till folk jag inte alls känner plus att man ska bli filmad samtidigt. Men de återstår att se nästa onsdag hur de går. Men ska ine oroa mig om de nu.
Igår drog jag igång med träningen igen. Känns riktigt skönt att vara i gång igen så nu kommer de bli hårdträning igen, Me like! Och nu har jag även fått med mig Emelie från klassen och nästa vecka kommer även Linda att följa med så nu kommer de bli ännu roligare att gå och träna! Jag känner på en gång när jag har tränat att kroppen mår bättre och jag får även lättare att sova så de är bra. De är även ett sätt för mig att koppla bort allt annat.
Har även haft en oturs dag idag, först gick mina skor sönder när jag skulle ta av mig dem sen när jag kom hem så skar jag mig IGEN på mitt trasig glasbord som min hyresvärd vägrar byta glas på. Vet inte hur många gånger jag har skurit mig på bordet denna vecka! Och till råga på allt så har jag börjat blöda näsblod igen. Blir så trött på de. Antingen har jag väl Järn brist igen eller så är jag stressad/nervös inför nästa vecka! Ajja nog med tråkigheter idag. Ska ta och diska nu!

Kram Therése










Kommentarer
Cecilia

okej, vad är din mejl då? :D

2010-01-21 @ 21:18:42 | http://ceeeecilia.blogg.se/
Therése

[email protected]

:D

2010-01-21 @ 22:17:48 | http://thasaresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback