Lätt Lunch - "Wraps"


Har precis gjort min lunch tills imorgn. Kommer nämligen inte hinna med att springa upp till matsalen i morgon innan demon. Så då vart jag tvungen att slänga i hop något och de blev, Supergoda Wraps! Ni som inte vet vad Wraps är: De är tortillasbröd med röra i. Supergott och Superenekelt. Bara slänga ihop en röra och sen lägga i ett tortillabröd.

Mina SUPERGODA Wraps


Har tyvärr ingen bild på mina så de får bli denna!

4st

Röra:
1 Charlottenlök
1 Avokado
1/3 Röd paprika
4 msk KESO
ca 2 msk Kräftstjärtar
Basilika (Fryst)
Svartpeppar
Salt

Gör så här:
1.
Fin hacka löken och tärna avokadon och paprikan.
2. Lägg sen ner de i en skål tillsammans med keson.
3. Tillsätt svartpeppar, salt och basilka.
4. Rör om.
5. Klar att Servers! 

Tips! Kan även använda röran till massa annat.
Ex. Som förrätt på en macka!

Kram Therése



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback