Nere i Varberg igen!


Hellu! Det var ett tag sen jag skrev så jag tycker att det är dags att jag slänger in ett nytt litet inlägg så här på morgonkvisten. Jag kom ner hit till varberg i går kväll efter att ha sutit på X2000 i 4 timmar. Väl framme i Varberg så hade jag tänkt vänta på en taxi men jag orkade inte så jag tog min blytunga packning och gick ända hem till mig, det är en bit vill jag säga. Men det gick bra och Idag så börjar skolan igen så jag ska ta och fixa lite innan det är dags att kila till bussen!

See U Later

/Therése





Kommentarer
Cecilia

Ja om jag är kvar då!

Jaså vad har hänt? :D

Nu blir jag juh jätte nyfiken!

2010-01-11 @ 20:42:01 | http://ceeeecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback