Proud Of Myself


I DID IT! Helt sjukt! Jag klarade av att genomföra demonstrationen utan att svimma, springa ut eller bryta ihop. Snacka om att jag är stolt över mig själv. Men själva demonstrationen gick inte så bra enligt mig själv, men alla andra tyckte att de gick bra. Och de är väl huvudsaken att dem som lyssnade tyckte de var intressant och lärorikt. Men de viktigaste av allt är att jag klarade av genomföra den. Hade en hel del hjärtklappningar innan och under demon men när den var slut så rann all nervositet av mig och en stor sten lättatde från hjärtat. Men jag skulle verkligen inte ha klarat att genomföra demonutan min UNDERBARA klasskamrater och nära och kära. TACK för allt stöd och uppmuntran de har verkligen hjälpt, TACK! ♥♥
Så de kändes extra bra att gå och träna idag! SUPER, och nu har vi blivit hela 4 st, Jag, Emelie, Emma och Linda! Väldigt kul vill jag säga! Hoppas att de kommer  bli så i fortsättningen.
Dags att återvända till packningen, åket ju hem imorgon och stannar i Stockholm tills på måndag. It's going to be WONDERFUL!

Adios
KRAM Therése





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback