Syrran är med i Let's Dance i kväll!


Sitter och kollar på Handbolls EM, Sverige - Tyskland förtillfället. De står 23-24 till Tyskland! Sverige spelar sjukt bra och ligger absolut inte långt efter . Men dem har tyvärr inte dommarna med sig men jag tror dem garanterat kommer ta igen och vinna! Håller alla min tummar. Hoppas att ni också gör de! Efter matchen så är de Let's Dance som gäller. De är kommer bli ett extra roligt programm idag för syrran min kommer vara med och dansa i början av programmet. Så om ni ser en blond tjej så är det min lilla syster yster. Kanske även ser mina päron som också är där och kollar. Dem fick biljetter för en timme sen så de är lite surt att jag inte åkte hem i helgen, men får sitta här nere i Varberg och se syrran dansa runt på dansgolvet! Så Himla STOLT! ♥♥♥
STOR KRAM till dig gumman!





Kommentarer
Plingplong

Gud vad roligt, måste jag titta :) Hoppas allt är bra med dig/er. Och att pluggadet går bra!!

Puss och kram ta hand om dig.

2010-01-22 @ 19:48:26 | http://synsjagfinnsjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback