Therése = FilmFreak


Alla som känner mig vet att jag är ett riktigt FilmFreak! Har alltid tyckt om film och de är alltid roligare att se film på bio och i år så kommer de extremt många filmer som jag vill och kommer garanterat att se på bio och vem vet jag kanske kommer se en av dessa filmer med någon utav er! U Never Know?!

Agora
Alice i underlnade (3D)
Dear John
Eclipse
HACHIKO - En vän för livet
Flickan från ovan
Har du hört ryktet om Morgans?
Nine
Percy Jackson - Kampen om åskviggen
Prince of Persia
Remember Me
Robin Hood
Sex and the City 2
Up in teh air
Valentines Day
Wolfman

Ser sjukt mycket framemot att se dessa filmer. Längtar extra mycket till Eclipse! :D

Kram Therése





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback