Vart tog ljuset vägen?? BORTA...


Jaa, vart tog ljuste vägen?
Satt vidan datan och hade precis pratar klart i telefonen och helt plötsligt så släcks allt. Datorn och Tv:n var de ända som inte slockna. Först vart jag rädd för jag trodde att de typ var någon som släckte. Men försotd rätt snabbt att de inte var de eftersom jag var själv i rummet. Eller de kanske spökade! :O Mohahha....
Nää, jag skojja bara. Men i alla fall jag gick ut i köket och frågade henrik vad som hade hänt och han sa attde var en propp som gått. Varför tänkte inte jag på de? Är man dum eller är man dum? Varken jag eller Henrik visste hur man byter ut en propp och de var inte så lätt att förstå heller eftersom propparna inte var märkta. Så jag ringer upp min SUPER händiga pappelapp och berättade vad som har hänt och att jag absolut inte vet vad jag ska göra. Han förklara men fattar nada, dum som man är när de gäller sådana saker. Han snacka om rött, blått, ja jag vet inte men något i den stilen. Grym som man är hittade jag den till slut! Hhihi... jag vågade inte byta själva proppen för jag trodde jag skulle få en stöt så som tur är gjorde Henrik de! Så pang så kom ljuste tillbaka! Så idag har jag lärt mig att byta en propp! STOLT eller vaddå?
Men nu ska jag i alla fall gå och nanna kudden på riktigt.

Sov så Gott
STOR Kram Therése




Kommentarer
Cecilia

Vad du är duktig :)

Jag skickar lite bilder och så till dig på Söndag har fullt upp tills dess!

Puss och kram gums

2010-01-22 @ 08:37:31 | http://ceeeecilia.blogg.se/
Therése

Jag vet! Bättre sent än aldrig! :D

De blir jätte bra! PUSS

2010-01-22 @ 08:58:50 | http://thasaresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback