Uppe med tuppen


Vart ingen morgonpromenad idag vilket känns lite halv så där. Som jag sa igår så är de helt underbart att starta dagen med en powerwalk eller i de tempot man själv vill gå i såklart. Men som sagt blev de ingen idag. Ska ju vara på jobbet halv nio och jag hade vekligen ingen lust att gå upp halv sex. Ja brukar inte balla ur men idag kände jag att de skulle sitta fint med en sovmorgon och vila ut litegrann i alla fall. Men i morgon kan jag vila ut ordentligt för då är de semester! Wihoo...Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och äta frukost och sen börja packa ner lite saker som jag fick årder av min familj att ta med mig. Ha en bra dag

Kram Therése





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback