Älskar Sommar


Hej Hopp!

De var några dagar sen jag skrev nu. Har haft lite fullt upp. Har ju äntligen kommit upp till Stockholm igen. Vilket är jätte skönt. De skulle kunna vara lite roligare väder men de kommer väl när jag ska börja jobba på måndag! Men ny har man i alla fall ledigt från skolan och nu är de sommar och massa nya äventyr på G! Älsakr verkligen sommaren för man vet inte riktigt vad som kommer hända. Om man inte har något inplanerat dvs. De ända jag har inplanerat är att jag ska jobba och ta körkort. Målet är i alla fall att ta de, men sen får vi se hur de blir med den saken...

Snar ska jag ge mig ut ocj springa och ta lilla part på en promenix. Sen är de strykning och "test" fixa syrrans hår inför balen i morgon. Ska även försöka kläma in lite körning idag med pappsen. Sen får vi helt enkelt se vad dagen har att erbjuda!

Ha de BÄST
Kram Therése




Kommentarer
Cecilia

Hej gumman, skicka din melj, så kan jag skicka bilder till dig så får du jättegärna göra om min blogg om du har tid och lust? :D <3

2010-06-30 @ 10:35:13 | http://ceeeecilia.blogg.se/
Cecilia

Tack stumpan :D Klart vi måste ses, jag är ledig onsdag nästa vecka, hur är det för dig då? :D

2010-07-08 @ 12:09:23 | http://ceeeecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback