1 Juni


Hej Hej!

Idag har vi officieltt gått in i sommarmånaden JUNI! Nu är de verkligen sommar och de blir barar varmare och varmare, vilket ger plus poäng. Föutom värmen, så har de äntligen gått 5 veckor sen jag skadade men sena. Vilket innebär att jag äntligen har fått börja använda min vänsterhand ordentligt igen. Försiktigt men hudvudasken är att jag får hålla på med blommor på riktigt igen. Så skönt har kliat i fingrarna i 5 veckors tid nu och nu är de äntligen över. Har stiftat blommor hela dagen till min stiftadebrudbukett som jag ska göra på fredag (sista dagen i skolan). De är verkligen ett terapi jobb vill jag säga. Men de är ju ett hantverk så de är bara att fortsätta! Men i morgon blir de en tuff dag kommer ha företagsekonomin hela dagen och vi kommer ha en extra lång skoldag dessutom. Vi börjar 8.40 som vanligt och slutar 18.00. Hjärnan kommer koka över av information siffror och allt möjligt när dagen är över. Undrar hur rörig min packning kommer bli i morgon när jag ska ta tag i att börja med den. Förmodligen rörig eftersom min hjärna kommer vara urfunktion. Men huvudsaken är att sakerna kommer ni i väskorna och att jag får igen dem. Började lite idag för jag var uttråkad men de är en hel del kvar så i morgon åker allt ner för på torsdag ska jag storstäda rummet och städningen ska vara klar när pappsen kommer ner på kvällen. Nu är de dags att krama kudden eftersom de kommer bli en lång dag i morgon. Sov så gott alla!

Tjongtjong
Kram Therése






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback