19 maj - Solig Morgon, Wunderful


God morgon på er! Har precis avslutat min frukost, de blev havregrynsgröt med kanel och linfrön, mumma så gott. Älsakr verkligen gröt i alla former. Skulle kunna leva på de! Snart ska jag pallra mig ut i de fina vädret och bli upphämtad av min grupp och sen bege oss mot Göteborg idag igen och idag är den dagen som hela mässan börjar. Får se om de kommer bli något folk eller om de kommer bli sten dött?! De äterstår bara att se. Men de är väldigt typiskt att de ska bli fint väder idag när man ska stå inne på en mässa hela dagen, I't SUCKS!! Men livet är inte alltid rättvist. Men de är skönt att värmen äntligen har kommit hit! Helt Underbart!!!
Time To Go, Ha en bra dag i solen och värmen! Bränn er inte nu...

Kram Therése



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback