27 Maj


Hej Hej!

Har förtillfället inget att skriva om. Är så Jäkla förbannad så all min enrgi går åt till de, vilket de egentligen inte borde göra. Men förhoppnigsvis så kommer jag börja blogga till helgen igen. Då har förhoppningsvis all ilska och känslor försvunnit. Så jag håler tummarna för de.

När jag även sitter eller ja egentligen ligger jag i sängen, men i alla fall. Så nkte jag att jag kan passa på att tipsa er alla om en sjukt bra film som jag verkligen tycker ni ska se. Jag var nämligen och såg "Prince of Persia - The sand of time". Den är så sjukt bra, rekomenderar den verkligen! Den är såå bra att jag lätt skulle kunna gå och se den på bio igen. Den var verkligen bra från början till slut. Sånna filmer ÄLSKAR JAG!! Och de gör absolut ingenting att Jake Gyllenhal är så jäkla snygg i filmen, absolut ingenting!! HAHAHA, Hoppas ni går och ser den för den är verkligen BRA! Den har bara gått på bio i en vecka och jag längtar redan tills den kommer på DVD, Bra betyg eller vad?


Här har ni trailern i alla fall! :D



Kram Therése



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback