Åååhhh, Så jäkla typiskt....


Sitter och är lite små sur just nu! För de första är de inge vidare bra väder mulet och allmänt tråk väder. Blir så avis på dem där hemma i Stockhoml som har sol och 20 grader, varför kan inte vi också ha sol? Men den kommer väl hit också så småning om. Får i alla fall hoppas på de. Men med min otur så kommer den väl komma hit lagom när de är dags för mig att åka upp till Stockholm igen.
Och sen de andra som är tråkigt är att jag fick ett till jobb erbjudande idag på Melanders blommor. Och tror ni inta att de var dem veckorna som jag redan har jobb på. Eller i alla fall två av dem och dem andra två är dem två sista veckorna innan jag börjar skola igen och då ska jag ta körkort som de ser ut nu. Och dem behövde svar på en gång så jag var tvungen att tacka nej. Såååå typiskt, skulle hellre vara på melanders än på Tyresö Blh där jag nu ska vara. Men jag ska inte hänga läpp, för jag har ju endå ett jobb och de är många som inte har de så jag ska vara glad att jag fick jobb överhuvudtaget och 5 veckor dessutom.
Men jag är lite gladare nu för jag har fått i mig en LATTE, Me Lööv, så allt blev helt plötsligt mycke bättre. Tänk vad lite koffein kan göra.

Kram Therése






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback