Fredag


Ännu en morgon som man vaknar med att solen skiner ute, UNDERBART! Men om man ska tro vädret på Tv4 så ska de bli regn och åska under dagen och de får vi verkligen inte hoppas att de blir så. Ska anrt pallara mig ut och bli upphämtad för att åka till Göteborg. Sista dagen och idag ska allt ner och tillbaka till skolan. Så de kommer nog bli en lång dag. Men i morogn är de Lördag och ledigt, Sjukt skönt behöver verkligen sova ut ordentligt! Men nu måste jag gå så dem slipper stå och vänta på mig och så att dagen kan ta slut någon gång för i morgon får jag besök!
Trevlig Fredag!

Kram Therése



Kommentarer
Cecilia

Gumman , kan du göra om min blogg? :D<3

2010-05-22 @ 05:25:34 | http://ceeeecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback