I'm BACK


Hellu Everyone! Belive it or not, I'm BACK!

De är mer än 2 månaders sen jag skrev ett inlägg, helt sjukt vad tiden går fort! Men anledningen till att jag inte skrivit på ett tag är att jag helt enkelt inte har haft tid. Jag var ju hemma i 10 veckor på praktik vilket har tagit en stor del av all min tid. Och den tid som har blivit över har jag vart men familjen, pojkvännen och tränat. Så de har helt enkelt inte funnits tid till att skriva i bloggen. Vilket är tråkigt, men sant!!! Men nu ska de bli ändringar på de. Till att börja med har jag gjort om bloggen lite grann, ville ta bort allt de gammla och in med lite nytt,
hoppas de passar.

Jag är nere i Varberg igen ocg har vart här nere i 2 veckor redan och har bara 3 veckor kvar innan de är sommarlov! Jiippiii. Får hoppas att de har blivit varmare tills dess. Är kul att vara nere igen och träffa klassen men saknar alla där hemma som vanligt! Men man får se till att sysslesätta sig så gått de gör vilket jag gör med löpning, promenader, körkortsteori och ännu mera löpning. Så tiden går även för mig.
Nää nu ska jag faktiskt gå och krama kudden, de är ju skola imorgon igen efter 4 dagars ledigt. Man blir rätt seg av att ha ledigt så länge. Så de är lika bra att gå och lägga sig innan tolv idag i alla fall!

Natti Natti
Therése







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback