Konstig morgon...


De vart två och en halv timmes sömn. Vakande halv fem av att filmen hade gått igång igen så jag stängde av och gick tillbaka en halv meter till sängen och somna om, OTROLIGT, en timme. Sen när jag väl vakna var jag sjukt hungrig så jag vände på rutinerna idag och åt frukost först vilket jag brukar göra sist. Så de vart en konstig star på morgonen, men nu är jag uppe och mår inte illa längre men är fortfrande sjukt trött. Men jag får bita ihop idag och sova sen när jag kommer hem från Göteborg. Så de blir ingen springning idag, vilket jag inte är bra att hoppa över men jag måste verkligen sova så jag har inget val.

Hoppas ni får bra dag!!
Kram Therése



Kommentarer
Cecilia

woho, känns bra att du är tillbaka igen!!! Men vi ses snart också! ;D

2010-05-18 @ 07:50:36 | http://ceeeecilia.blogg.se/
johanna

sv: den lär vara mer än grym!! jaaa vi sa att vi skulle se den tsm :D

2010-05-18 @ 12:35:40 | http://tigermysig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback