Morning


klockan är 10 och jag ska ska vara i plugget kl.12 och jag har redan gjort mig iordning och ätit frukost. Jag kunde helt enkelt inte soova längre än till kl.8. Så de när klockan var 8.30 orkade jag inte försöka somna om igen så jag gick upp! Och nu sitter jag här och är hur rastlös som helst och vet absolut inte vad jag ska göra en timme framöver. Planera dagen kanske, redan gjort, plugga körkortsteori, för tidigt för att saker ska gå in, läsa, har redan läst alla böcker jag har här nere, packa väskan, gjort, kolla på smalville som är de ända vettiga programet på TV, tråkigt för jag har redan sätt de avsnittet. De finns alltså inget att göra får sitta och rulla tummarna tills de är dags att gå till bussen.

Idag ska min grupp i skolan i alla fall packa lastbilen med alla våra saker som ska med till svenskamässan i morgon. Vi ska nämligen fixa våran monter som representerar KY-floristerna vi ska även stå där i 3 dagar och prata med massa folk om utbildning. Skojj Skojj! Men jag kommer inte var till så bra hjälp med montern, med tanke på att jag inte får belasta min vänster han med lyft eller helst av allt ska jag inte avnvända den alls. Men de är helt knäppt, de går inte att inte använda den alls. Men så går de när man har oflyt och en glasvas sprängs i mina händer och en glasskärva som skar in i min hand och skar av halv min sena. Oflyt eller vad! Men de kunde ha vart värre. Så jag kommer väl få sitta och peka vart allt ska vara, Tess The Boss. Nja jag vet inte, inte riktigt min grej att bossa över andra. Men de löser sig altid i slut ändan. Dags att borsta tänderna för de kom jag på att jag inte gjort.

Kram Therése






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback