Snabbis


Nu sitter jag och kollar på nyheterna och blir lite updaterad om vad som händer i världen. Har även precis ätit en tallrik fil till middag. Var inge vidare hungrig så de fick bli en lätt middag. Har även gjort morgondagens matlåda, sallad med kräftstjärtar och avokado, mummmmaaa. Ska faktiskt snart gå och sova eftersom jag sov så lite i natt. Vill vara pigg i morgon när jag ska stå på en mässa i 7 timmar och se pigg och glad ut!
De gick väldigt bra idag att bygga upp montern. De stor problemet var väl hur vi skulle få plats med våra björkstockar som väger bly. Men alltid fick plats och slutresultatet blev jätte bra. Lovar att de kommer komma upp bilder så fort som möjligt så ni får se våran fina monter! De är ju Yrkes SM som pågår på mässan så de är 4 personer från klassen som ska delta och jag önskar er alla ett stort LYCKA TILL. De kommer gå sjukt bra för er allihop!
Nu ska jag borsta gaddarna. Känns helt sjukt att jag ska gå och krama kudden kl.1930. Känner mig som en 5 åring som ska gå och sova efter bolibompa. Hahhha, Men är man behov av sömn så är man, finns inget att göra åt. Ni får ha en Trevlig kväll!

Kram Therése



Kommentarer
Ticca

Heej vad fint det blev!!!! Ha en bra dag.. KRamiz

2010-05-18 @ 21:50:25 | http://ticcas.blogg.se/
Therése

Tack Tack :D

2010-05-19 @ 07:46:15 | http://thasaresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback