Sommarkämslor


Tv:n la av för över en timme sen nu. För de är en dumma taxi som har ställt sig precis för min mottagning till Tv:n så den är het svart. Fick ett tips om att jag skulle sätta en P-bot på 3000 spänn på taxin, en väldigt bra idé vill jag säga. Men jag undrar vad taxinchauffören skulle säga, men de bryr jag mig ju inte om såklart! Mohaha... Eftersom Tv:n strejkar så satte jag mig och rensade all min musik på datorn (som verkligen behövdes) och hittade en massa sommarlåtar som gav mig en mängder av sommarkänslor. Tänk att sitta i solen med bra musik i lurarna, känna sanden mellan tårna och bara njuta av värmen. Snacka om att man längtar efter sommaren mer än någonsin!!!
GE MIG SOMMAR & Värme






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback