Underbaraste Känslan


Solen skiner och jag har precis kommit in efter ett löprunda. De är en sådan underbar känsla när man kommer in från att ha sprungit järnet. De blåste en hel del när jag sprang längsvattnet så de vart riktigt tungt ett tag, men envis som man är så gick de galant. Sparng även om 4 killar som var ute och sprang, snacka om att de taggar till en ännu mer!! Hahhaa...Funderar på att förlänga stäckan men de får nog bli till hösten när jag kommer ner igen. För jag åker ju hem nästa fredag, vilket som ska bli helt underbart. NU blir de situps och armhävningar. Undrar hur de kommer gå med armhävningarna har inte gjort några på fem veckor pga min sena. Men skamden som ger sig!

Tjingtjong!
Kram Therése





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback