UPDATE


Hellu! Har vart dålig på att updatera bloggen på nu i helgen, har nämligen haft besök så jag har inte ägnat min tid till datorn. Men här kommr en lten Update om helgen som gått.r dem

Lördag: Städade och tog de allmänt lungt tills de vart dags att gå och möta upp mitt besök på stationen, Mamma, Flus och Flickorna Roslin. Innan vi gick hem till mig för att visa hur jag bodde gick vi upp till Varbergs Fästning där dem skulle bo och under helgen. Ett jätte mysigt vandrarhem! Rekomenderar de verkligen om ni någon gång kommer till Varberg. Men i alla fall sen när de var klart gick vi hem till mig så dem fick se hur jag bodde. Sen bar de av ner till Kurorten och sen ut på stan för att hitta ett ställe att äta på. De vart Harrys, fick vänta på maten i ca 40 minuter inge kul och maten var sådär, men dem gick ner. Sen bar de hem, efter en lång dag för dem resande!

Söndag: Gick upp tidigt för att hinna med bussen som gick tio över nio till Ullared/Gekås. Var ju tvungen att ta med dem till de "berömda" stället. hahhha, vi var där i ca 7 timmar men dock inte bara inne på Gekås utan även i inprincip alla butiker runt omkring. Handlades en hel del och vi hade jätte kul. Men man har sällan tråkigt när man är med "familjen familjen" som vi kallar oss. Efter turen till Ullared så lände vi bara av alla saker och drog till ICA och köpte massa plock mat för att ha picknik nedanför Fästningen! Super mysigt, Fast vi hade en väldigt irreterande mås som inte ville försvinna och som ville ha våra vindruvor mm. Men de var en super mysig kväll och dag vilket var huvudsaken.

Måndag: Sista dagen blev Shoppingrunda i Varberg som slutade med Lunch på Café Mignon. Som sen ledde till Ica och systemet och sen till Asiatisk mat. Super trevligt som vanligt! Sa hej då till alla andra förutom Sandra som bodde hos mig! Tråkigt att säga hejdå, men nu vet man att vi ses nästa vecka så de är inte lika jobbigt att skiljas åt denna gång...

Idag: Klockan ringde 20 över 6 och dags att gå upp och bege sig till skolan. Jag gjorde mig i ordning och Sandra fick sova ytterligare en timme till, Lyllo! Klockan 8 drog jag till skolan och sa hejdå till Sandra som gick till Vandrahemt innan de var dags för dem att åka hem. Väl i skolan lekte jag detektiv. Fick en uppgift av min lärare om begravningar som jag ska göra en undersökning om tills på fredag! Rätt kul att leka detektiv, speciellt när man får ringa folk och spela dum och ställa frågor man redan vet svaret på, hahhaa! I övrigt har dagen vart väldigt seg, har vart ute och gått i 45 minuter som vanligt och sen väntat på bättre tider. Känns väldigt tomt nu när man har haft sälskap i 4 dagar och nu helt plötsligt sitter man här själv och spelar musik för sig själv. Men jag är väldigt glad att dem kom ner hit, har ny uppladdade batterier och massa ny energi att gör av med. Hoppas den inte tat slut för fort bara för jag ska ju faktiskt vara kvar här nere i 10 dagar till.

Nu sitter jag och väntar på en sak och snart blir de krama kudden för hela slanten, är väldigt trött! Så Natti Natti på er...

Kram Therése




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback