Filmtips


Förutom att ha pluggat körkortsteori så har jag även hunnit med att kolla på tre filmer. Som ni kanske vet så älskar jag film och kan lätt se 3 filmer per dag, om inte mer! 

Dear John 
En film av Lasse Hallström som enligt min smak är en Typisk tjej film, men ändå inte. För de är en hel del krisgs scener i den. Så ni killar skulle inte bli allt för uttråkade om ni någon gång ser den. Jag tyckte de bar jätte bra och absolut se värd.

Sherlock Holmes  
Ni har säker hört talas om den om ni nu inte har sätt den. Jag såg den på bio precis när den kom ut och tyckte den var jätte bra. Så nu fick jag för mig att se den igen och tyckte den var precis lika bra om inte bättre. Den äfrån början till slut och de också en hel del fart i den. Vilket är en perfekt kombo. Så den är absolut ett måste att se! :P

Fighting
Typisk killfilm! En rätt så bra handling men ingen film som jag kommer se igen. För mycket slagsmål. Och de är slagsmål eller boxning som gåller från filmens början till slut. Vart lite för mycket ibland men den var inte helt kass. Så om du gillar boxning så är de här en bra film för dig!


     

Kram Therése



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback