ZERO = 0


Hej alla pigga och glada!
De har vart en mycket lång och långtråkig dag. Har stått på mässan i två dagar nu och de händer verkligen ingenting. Man går ju runt och tittar på alla som tävlar i Yrkes-SM men hur kul är de på en skala 1 - 10 i 7 timmar. ZERO!!! Så himla drygt och man blir ju inte gladare av att stå inomhus på en mässa när de är varmt och sol ute. Men de är bara att bita ihop fast de är tråkigt!. Imorgon är de i alla fall sista dagen på mässan och då ska allt ner och tillbaka till skolan så jag undrar när jag kommer vara hemma i morgon kväll. Inte allt försent hoppas jag!
Men på Lördag blir de en rolig dag för då får jag fin besök från Stockholm av mammsen, flus och Flickorna Roslin! Ska bli super kul så de kommer bli en bra helg, får bara hoppas att de fina vädret håller i sig. Så man får ta igen all värme sol som man har missat när man stått på mässan.
Nä nu ska snart gå och gosa med kudden min, ska bara låta nagellacket torka klart först och spela min nya favo låt igen! Sov så Gott på er

Kram Therése





Den är så BÄST, och den blir ju inte sämre för att den ett av soundtracken i Eclipse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback