3 November


Sitter och har kaffe rast. Är väldigt lungt idag, så har suttit och hållt på med examnesarbetet ett tag. Rätt skönt att få tid till de på dagen. För i vanliga fall brukar jag sitta på kvällarna då man är sjukt trött och inte 100% engagerad heller för den delen. SÅ ikväll kan jag stolt gå hem från Praktiken och slippa gör anågot som har med skolan att göra när jag kommer hem. Funderar istället på att ta på mig löparkläderna de första jag gör när jag kommer hem. Det vart nämligen ingen löpning i morse för jag kände att min kropp behövde sömn. Den sa liksom ifrån. Eller de var snarare min mamma som sa till mig att hon helst inte ville att jag gick upp och sprang på morgonen för hon trodde jag behövde sömn. För de gick inge bra igår morse när jag sprang. Allt gick bara så fel som kunde gå. Den sa liksom ifrån. Men efter 11 timamrs sömn i natt så känner jag mig bättre så de skulle faktiskt sitta rätt fint med 6km slingan. Eller om de powerwalk med Part. De återstår att se...

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback