Endorfinerna sprutar


När jag tränar så älskar jag att utmana mig själv. Älsakr när de bränner i musklerna. De e underbart att låta endorfinerna spruta ut i kroppen och man blir så där skönt trött efter en lång dag med jobb eller skola. Jag blir sjukt pigg och lycklig efter ett bra pass eller en löprunda. Man kan ju tycka att energin försvinner när man tränar, men för mig är de faktiskt tvärtom. Jag blir sjukt pigg. Därför försöker jag undvika att träna så sent som möjligt. För då tar de evigheter för mig att somna på kvällarna. Det är de där endorfinerna som frigörs när jag tränar som gör mig beroende av just träning. Älskar verkligen KICKEN efter ett hårt träningspass...

KRAM T


Kommentarer
Cecilia

Det måste vara snö på julen :D Det går bra att köpa julklappar, men är inte riktigt klar , hihi ;D Vad ska du ha visitkorten till?? nyfiken juh! :D Har du köpt julklappar än? :D <3

2010-11-24 @ 21:30:11 | http://ceeeecilia.blogg.se/
Cecilia

Aha okej :D

Dem var jättefina! Åh vad mysigt det är med SNÖ <3

2010-11-24 @ 21:50:07 | http://ceeeecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback