Irriterad..


Jag blir så irreterad. Var ju hos läkaren tidigare idag pga. att jag sovit dåligt i över en vecka, blödigt sjukt mycket näsblod (flera gånger) om dagen och nästan konstan huvudvärk dem senaste dagarna. Men för att komma till de som gör mig så sjukt irriterad. Läkare sa till mig att jag inte få träna på två veckor eller mer. Pga att jag är stressad och behöver vila. Jag förstår på ett sätt hur han menar men jag blir ändå sur hur man kan säga så. Jag kan inte utesulta min träning helt. De går bara inte. Man kommer inte kunna vistas i samma rum som mig då. Jag måste röra på mig för att jag ska må bra de en typ av avkoppling för mig. Så jag blir så jäkla sur på hur han kan säga så. Man tycker ju att han kan säga at jag ska trappa ner på träningen men varför uteslta den helt? Jag vet när min kropp säger ifrån och inte orkar mer därav vart de ingen träning varken i fre eller lör. För jag kände att min kropp inte orkade mer. Så nu har jag avreagerat mig och kommer trappa ner på träningen ett tag fram över men de kommer defenitit inte uteslutas helt.

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback