Nooo


Dagen vart inte som jag hade planerat. Ställde till och med in träningen idag och de e inte likt mig. Men när de började närma sig träningsdags så kände jag att min kropp inte riktigt var med mig. Så jag bestämde mig för att skippa träningen idag och hoppas på att man mår bättre imorgon. Men nu har jag blivit sämre. Mår illa och har världens huvudvärk. Känner mig även lite frussen. Men jag hoppas verkligen att jag inte håller på att bli magsjuk, för de har jag varken tid lust eller ork med. Har precis slängt i mig 2 Ipren och ska ta mig en kopp te och ska snart även gå och lägga mig så jag får lite sömn och förhoppningsvis vakan i morgon bitti pigg och alert igen.

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback