Trött


Åhh jag är så trött...Vill bara krypa ner under täcket igen och sova resten av dagen. Men de går inte. Snart dags att bege sig till plugget. Får hoppas att de fart där idag så man slipper bli ännu tröttare. Men få slänga i mig en kopp kaffe till innan jag ska bege mig. Jag undrar vad man skulle göra om inte kaffe fanns vid dess tillfällen?
Ska ta mig till gymmet efter pkugget och köra lite "Pump". Får hoppas att de går bättre idag än vad de gjorde i söndags när jag vara nära på att svimma! Men de tror jag...
Dags för en kopp kaffe till kanske!

Ha en bra dag
Kram T


Saknar "sötenosen" ♥


Kommentarer
Cecilia

Åh gumman, du gör mig så nyfiken :D Men du ska absolut berätta det sen när vi ses :D Igår åt jag faktiskt en jättegod gröt med äppelmos på :D GRÖT ÄR DET BÄSTA PÅ MORGONEN :D Hoppas du mår bra? Jag mår helt okej, ska mot jobbet snart, segt att jobba kväll, men bättre med pengar ;) ha det bra!

PUSSS <3

2010-11-30 @ 09:51:46 | http://ceeeecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback